Mari Menyebut Nama NYA

Kelik-Kelik Dapat DuWet

Our Love Journey

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

Post yang diperap kini di post dengan jayanya

hik hik hik...tengok title kat atas,nampak sangat la malas nak post tapi teringin nak post..ish aper plak aku nak tulis ni dah (+_#) pening2 lalat jamban kepala aku sendiri...

sebenarnya aku nak post tentang kenangan di hari pertunangan ku pada bulan April lepas...tapi tu le tak tau aper nak tulis so...aku post gambar jerk la...lagi MUDAH,RINGKAS & TEPAT!!..ya itu slogan saya yang paling daring...hahaha....

poyo sendiri...



Cincin ku didalam sarang burung pipit...hehehe...




ni le kek yang aku sendiri tak dapat rase tapi owang yang rase kater sedap sebab ader coklat kat dalam..

uwaaa...uwaaa...

credit given to my sister in law sebab sudi meng'sponsor kek ini...kawen nanti jangan lupe buat lagi tapi nak 10 tingkat...ha ha ha...




Bakal ibu Mertua ku & aku...

Bakal mak Mertua : eceh! cincin ni kalau letak kat jari slim aku lagi cantik...mintak2 le tak muat kat jari si Lily ni...merase gak aku pakai cincin baru nanti.huhu....

Bakal anak Menantu : ha ha ha...nasib baik muat kat tangan aku...berbaloi baloi gak aku buat senaman jari jemari ku setiap pagi...akhirnye kurus gak skit ko ek jari...ha ha ha...




Eh...manakah senyum ku yang slalu menampakkan 6 batang gigi ku itu???
tersipu2 malu konon..cet podah...




Adik Ina si Mata Bulat & Kakak Lily si Mata Sepet..
(I Love this photo so much..eventhough di snap bukan dari camera yang mahal2 tapi ader sentimental value bagi ku...)




Serupa tapi tak sama
Kakak Noi & Adik Lily mu..
(kenapa si kakak kecil cinonet..dan kenapakah si adik besar dan gedabak?)
huhu..
Sungguh tak adil!!




Kenape Encik Izmi ader bayang-bayang kenape aku takde..uwaa...adakah disebabkan hidung ku yang tak cukup panjang...atau disebabkan pipi ku yang tembam telah menutup bayang-bayang hidungku???



lihat lah kuku-kuku ku...thanks cik bello...sudi belanja saya buat manicure..and thanks also to cik chitra for gelang itu yang sungguh cantik di pergelangan tanganku...hak hak hak (sungguh perasan nya aku)
eee..kantoi jari2 ku masih debab2..huhu...

yay!!

-THE END-



No comments: